Saturday, 26 March 2011

coklet

beznyea......arinie dpt mkn coklet....hahaha....tpie dpt yg kecik punyea sbb duit aq ade rm5 jea..klo x aq dh beli yg besar punyea,.....................jngn arap sesiape dpt rsea..hahaha.......coklet....npea la koe sdp sngt..hahaha........byea...cau lu...

Friday, 25 March 2011

budax baru blaja blogger..!!!hee~

arie nie aq bru buad blogger.....tulis  arap aq dpt  tulis blogger nie slalu..!!!skang nie aq x tau nx ckp ape sbb blom ade kisah yg menarik ....hahaha....klo ade news mybe aq akn tulis kt blogger nie...k la..byea...